Reklamácie

Nebojte sa, my vám reklamáciu určite znepríjemňovať nebudeme, u nás máte istotu, že sa budeme snažiť o vašu spokojnosť. Pre nás to bude ďalšou spätnou väzbou k tomu, aby sme naše služby neustále zlepšovali.

Montáž bez poškodenia – žiadne reklamácie

Pretože naše rolety sa dajú zložiť bez náročnej montáže, reklamácie takmer nevznikajú, aj tak je každá z nich pre nás dôležitá, aby sme sa posunuli vpred.

Ak sa predsa len niečo pokazí

Stále sa snažíme na maximum, ale vždy sa niečo môže pokaziť, veľmi nás mrzí, že sa našlo niečo, s čím ste neboli spokojní.

V balení vám chýba diel

V prípade, že chýba diel, pošlite nám e-mail s číslom dielu z montážneho návodu, my vám obratom pošleme nový.

Ako postupovať pri reklamácii

Na urýchlenie vašej reklamácie nám, prosím, pošlite:

  • Číslo objednávky

    Číslo objednávky nájdete na faktúre poslanej na váš e-mail

  • Typ látky

    Napíšte typ látky, ktorú ste si objednali

  • Rozmer rolety

    Napíšte nám, aký rozmer rolety ste si nechali vyrobiť

  • Popis chyby

    Dôkladne popíšte chybu, ktorá sa začala prejavovať a je dôvodom reklamácie

  • Vyfoťte roletu

    Vyfoťte roletu a pošlite nám, prosím, fotku s informáciou, čo je na rolete zle

  • Ako k problému došlo?

    Skúste popísať, ako k problému došlo

Dôvody zamietnutia reklamácie

  • Pri šírke farebných pruhov je tolerancia 0,3 cm – je to vlastnosť látky. Ak máte rolety priamo vedľa seba, prosím, napíšte nám to do poznámky. Pri výrobe sa zameriame na eliminovanie tejto tolerancie.
  • Roleta má hĺbku 5 – 6 cm, je to vlastnosť rolety. Ak máte okná príliš blízko výklenku, odporúčame variant vŕtania do steny nad výklenok. Roleta môže narážať do špalety.
  • Ak ste roletu nesprávne zamerali, nezúfajte. Roletu vieme zúžiť. Ale už ju nevieme rozšíriť.
  • Bohužiaľ sa môže stať, že nám náš dodávateľ látok trochu zmení odtieň niektorej farby. Túto situáciu sa snažíme eliminovať, bohužiaľ ju nedokážeme plne ovplyvniť.
  • Môže sa stať, že nám dodávateľ látku nedodá a látka bude dočasne nedostupná. Túto situáciu tiež nedokážeme ovplyvniť a predvídať. Vždy sa pre vás v týchto situáciách pokúsime nájsť najlepšie riešenie.
Formuláre k reklamácii

Stiahnite si tiež Formulár na uplatnenie reklamácie, vyplňte ho a spoločne s vyššie uvedenými bodmi všetko pošlite na e-mail info@fexi.sk

Formulár na odstúpenie od zmluvy

Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy

Formulár na uplatnenie reklamácie

Ohľadne vašej reklamácie vás budeme čo najskôr kontaktovať, a to na kontaktoch uvedených vo vami zaslanom Formulári na uplatnenie reklamácie. Rovnakým spôsobom vás budeme informovať tiež o priebehu a spôsobe vybavenia reklamácie.


Upozornenie

Na rolety vyrobené na zákazku sa nevzťahuje možnosť vrátenia do 14 dní pozri obchodné podmienky:

5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

5.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z, nemožno okrem iného odstúpiť
od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré bolo upravené podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzatvorenom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov nie je možné ho vrátiť a od kúpnej zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal.